Subject: Lossijärve kinnistu mahasõit- seisukoha küsimine
From: "Vahur Kivistik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 17:28:02 +0300

Tere hr Herkki Rõõm;

Kirjutan jätkuvalt Taagepera Loss OÜ esindajana, minu kiri Teile oli
10.05.2025 ja Teie kiri vastuseks 02.06.2025 ( täpsustan- adresseerisite
selle ekslikult Krista Kippale, aga kirjale olin alla kirjutanud mina,
Kippa meie tugitöötajana vaid edastas Teile kirja ), Pingete mahavõtmiseks
küsis klient täna TRAM-lt projekteerimistingimused nagu tegite ettepaneku
oma 02.06. kirjas.

Siiski on mul kaks küsimust, mis võivad olla asja lahendamiseks olulised.

1)Esiteks pärin, kas TRAM-i vaates võiks olla lahenduseks endise olukorra
( ajaloolise mahasõidu ) taastamine kliendi poolt ?

2) Teiseks, kas Te viitaksite palun õigusnormile, mis reguleerib, kes
peaks mahasõidu projekteerimist ja ehitamist finantseerima ?

Mina sellist normi paraku ei leidnud. Kui lähtuda loogikast, et riigiteed
ehitab ja hooldab riik ning erateed kinnistu piires selle omanik, jääb
mahasõit väljaspoole Lossijärve kinnistut eraldi riigitee teemaa
kinnisasjale. Oleksin väga tänulik, kui selgitate, kuidas TRAM õiguslikult
sellist olukorda lahendab ( ehk kes on kohustatud isik mahasõite korras
hoidma ja vajadusl remontima ) ning milline on vastav halduspraktika.

Palve kinnitada, et olete käesoleva kirja kätte saanud.

Tänan Teid ette vastuse eest!

Lugupidavalt;

Vahur Kivistik
Vandeadvokaat/ attorney at law
Juhtivpartner
Advokaadibüroo HansaLaw OÜ
Gonsiori 7, Tallinn 10117, Eesti - Estonia
Tel +372 6603800, Fax +372 6603801
 <http://www.hansalaw.ee/> [email-masked]
www.hansalaw.ee

_________________________________________________________________

Käesolevas kirjas (k.a. manustes) sisalduv informatsioon on mõeldud vaid
kirja adressaadile. See võib sisaldada konfidentsiaalset ja/või piiratud
levikuga teavet. Kui Te ei ole antud kirja ettenähtud adressaat, ei tohi
Te käesolevat informatsiooni kopeerida, levitada või muul viisil kasutada.
Kui Te olete antud teabeedastuse saanud ekslikult, palume Teil sellest
saatjat e-posti teel teavitada ning kustutada viivitamatult kõik koopiad
antud materjalidest.
_________________________________________________________________

The information contained in this e-mail (including attachments) is
intended only for the party to whom it is addressed. It may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the intended
addressee you may not copy, distribute or otherwise use and disclose this
information to any other party. If you have received this transmission in
error, please notify the sender by e-mail and delete all copies of the
material immediately.

_________________________________________________________________